Bestellen

Kan ik telefonisch een bestelling plaatsen?
Het is niet mogelijk om een bestelling telefonisch te plaatsen, dit kan uitsluitend via de website.

Kan ik mijn geplaatste bestelling wijzigen of annuleren?
Het is mogelijk om een geplaatste bestelling te wijzigen of te annuleren. Wil je een bestelling wijzigen, dan kun je contact met ons opnemen. Wil je de bestelling annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. De bestelling kan geannuleerd worden, zolang hij nog niet ingepakt is. Heb je de bestelling geplaatst met Klarna, dan blijven de vaste kosten van € 0,95 op de factuur staan. Heb je zakelijk besteld, dan is het niet mogelijk om de bestelling te annuleren.

Het artikel wat ik zoek staat niet (meer) op de website, komt deze nog terug?
ParfumDeo.nl probeert zijn aanbod zo volledig mogelijk te houden, maar het kan voorkomen dat een product tijdelijk niet leverbaar of uit de handel is. Indien een product recent uit de handel is kan het voorkomen dat wij er toch nog op korte termijn aan kunnen komen. Houd de website in dat geval in de gaten of neem contact met ons op.

Retourneren

Kan ik een tray (deels) retourneren?
Indien een tray ongeopend en compleet is, dan kan hij geretourneerd worden. Het is niet mogelijk om een tray deels retour te sturen.

Is het mogelijk om mijn bestelling retour te sturen?
Een bestelling kan geheel of gedeeltelijk binnen de zichttermijn van 14 dagen na ontvangst retour worden gestuurd. Producten onder de rubriek gezondheid, hygiëne producten en producten waar de verzegeling van verbroken is, kunnen wij niet retour nemen. Ons retouradres is: ParfumDeo.nl Symkewal 17 8723 AZ Koudum. Verpak de artikelen goed en vermeld bij het retour sturen altijd de naam en het bestelnummer. Retourkosten zijn voor eigen rekening. In uitzonderlijke gevallen worden de retourkosten wel vergoed, wanneer je bijvoorbeeld een geheel ander product hebt ontvangen dan het bestelde artikel (artikel met een andere streepjescode). Neem in dit geval vooraf contact met ons op.

Moet ik de kosten van het retour sturen betalen?
In principe komen de retourkosten voor rekening van de klant. In uitzonderlijke gevallen worden de retourkosten wel vergoed, wanneer je bijvoorbeeld een geheel ander product hebt ontvangen dan het bestelde artikel (artikel met een andere streepjescode). Neem in dit geval vooraf contact met ons op.

Betalen

Mijn betaling is mislukt, wat moet ik doen?
Bestellingen waarvan de betaling is mislukt worden niet door het systeem verwerkt. Een bestelling kan nog een keer worden geplaatst. Het systeem houdt de oude bestelling ongeveer een half uur vast, daarna worden de voorraden weer vrijgegeven en komen ze weer op de website te staan.

Op welke manieren kan ik betalen?
ParfumDeo.nl biedt de volgende betalingsmethoden aan:
- Ideal
- Bancontact
- Bancomat Pay
- Belfius
- Credit Card
- EPS
- VVV cadeaukaart
- KBC/CBC
- Klarna Pay Later (+ €0,95)
- Przelewy24
- Trustly
- ParfumDeo.nl cadeaukaart

Is het mogelijk om achteraf te betalen?
Ja, dit is mogelijk. Kies bij het afrekenen voor de optie Klarna Pay Later.

Garantie

Ik heb een track & trace code ontvangen, maar het pakket is niet aangekomen, wat nu?
Heb je een track & trace code ontvangen maar activeert of update deze niet binnen 1 tot maximaal 2 werkdagen, meld dit dan zo spoedig mogelijk bij ons. Wij gaan dan bekijken wat er aan de hand is.

Wat moet ik doen als mijn bestelling (deels) beschadigd is aangekomen?
In dit geval vragen wij je om een drietal specifieke foto's te maken en deze te mailen naar [email protected]. Wij nemen vervolgens contact met je op. Het gaat om de onderstaande foto's:
- een foto waarop zowel de doos als de track & trace code volledig zichtbaar zijn;
- een foto van de binnenkant van de doos met de opvulling en het kapotte product/de kapotte producten;
- een foto met daarop uitsluitend het kapotte product/de kapotte producten

Wat moet ik doen als ik een verkeerd artikel heb ontvangen?
ParfumDeo.nl verwerkt bestellingen op basis van het artikelnummer. Het artikelnummer is gelijk aan de streepjescode op het product. Het kan dan ook voorkomen dat er verouderde productafbeeldingen op de website staan. Heb je onverhoopt een verkeerd artikel of bestelling ontvangen, neem dan contact met ons op.

Verzending & levering

Hoe kan ik voorkomen dat mijn pakket bij de buren wordt afgeleverd?
Wil je niet dat je pakket bij de buren wordt afgeleverd, vul dan bij bedrijfsnaam 'NIET BIJ BUREN AFLEVEREN' in.

Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben?
Als je niet thuis bent, dan brengt de pakketdienst je pakket naar een Pickup Parcelshop als ze geen instructies hebben ontvangen. De pakketdienst stuurt verschillende e-mails met de status van het pakket. Als je weet dat je niet thuis bent als ze komen bezorgen, dan heb je de volgende keuzes:
- laat je pakket bezorgen op een andere dag
- laat je pakket bezorgen bij een parcelshop
- wijzig het afleveradres
- geef de chauffeur toestemming om het pakket achter te laten in bijv. de schuur (let op: deze optie is op eigen risico!)

Kan ik mijn bestelling ook ophalen in Koudum?
Ja, dat is mogelijk. Wij laten het weten wanneer een bestelling klaar staat.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen op een DPD Pickup Parcelshop?
Ja, dat is mogelijk. Bij het afrekenen kun je bij 'verzendmethode' kiezen voor een DPD Afhaalpunt. Is je bestelling al verzonden, maar ben je bij het afrekenen vergeten om voor een afhaalpunt te kiezen? DPD stuurt verschillende mails, waarin je de keuze hebt om het pakket alsnog op een DPD Afhaalpunt te laten bezorgen.

Wat is de levertijd?
De levertijd bij ParfumDeo.nl kan oplopen tot zeven werkdagen. Meestal geldt, voor zondagavond 22:00 uur besteld, is de week erop in huis. De langere levertijd komt omdat we zelf met nauwelijks voorraad werken. We bestellen pas bij onze leveranciers als wij een bestelling ontvangen. De bestelling wordt verzonden, zodra de bestelling bij ons compleet is. Op deze manier kunnen we een groot assortiment aanbieden voor mooie prijzen, maar zit er wel een langere levertijd op.

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn per bestelling, ongeacht het bestelbedrag, de verzendmethode of het volume. Dit geldt dus ook voor (kleine) bestellingen die per envelop worden verzonden, de daadwerkelijke kosten zijn namelijk hoger dan de postzegel alleen. Hierbij een overzicht van de verzendkosten per land:
Nederland:
- DPD €6,45
- PostNL €7,95

België:
- DPD €7,95
- PostNL €11,95

Denemarken:
- DPD €19,95

Duitsland:
- DPD €8,95

Frankrijk:
- DPD €21,95

Italië:
- DPD €12,95

Luxemburg:
- DPD €21,95

Oostenrijk:
- DPD €21,95

Polen:
- DPD €37,95
- PostNL €28,95

Portugal:
- DPD €14,95

Spanje:
- DPD €13,95

Tsjechië:
- DPD €37,95
- PostNL €28,95

Ontvang ik een track en trace code?
Zodra de bestelling bij DPD is aangeboden, ontvang je een verzendbevestiging per e-mail. Bij verzending per pakket ontvang je een track & trace code.

Waarmee wordt mijn bestelling verzonden?
ParfumDeo.nl verzendt haar pakketten met DPD en brievenpost met PostNL.

Overige vragen

Waarom werkt een kortingscode niet?
Wij werken niet met kortingscodes. Online kortingscodes komen niet bij ParfumDeo.nl vandaan en zijn nep. Wij werken alleen met cadeaukaarten die uitsluitend bij ons te koop zijn.

Waar staan de afkortingen EDP, EDT en EDC voor?
De afkorting EDP staat voor Eau de parfum, EDT staat voor Eau de toilette en EDC staat voor Eau de cologne.

Zijn alle producten 100% origineel?
Ja, ParfumDeo.nl verkoopt uitsluitend originele producten.

Prijzen

Hoe kan de prijs bij Google Shopping anders zijn dan op de site?
De prijzen op de website zijn de actuele prijzen. Prijzen op Google Shopping of Marktplaats kunnen iets achterlopen waardoor de prijzen iets anders zijn, maar in 99,9% zijn deze hetzelfde.

Waarom zijn de producten bij jullie zo goedkoop?
ParfumDeo.nl werkt nauwelijks met eigen voorraad, waardoor er weinig voorraadrisico is. We bestellen pas bij onze leveranciers als wij een bestelling binnenkrijgen. Hierdoor kunnen we artikelen goedkoper aanbieden, maar zit er wel een langere levertijd op.

Hoe kan het dat productprijzen per dag kunnen verschillen?
Onze verkoopprijzen zijn gebaseerd op inkoopprijzen. Bij wijzigingen van de inkoopprijs, verandert ook de verkoopprijs. Dit kan soms om grote wijzigingen gaan.

Zijn alle prijzen op de website inclusief BTW?
Alle prijzen op onze website zijn inclusief BTW.