Veelgestelde vragen

Hier kun je alle veelgestelde vragen met antwoorden vinden. Staat je vraag er niet tussen?
Dan kun je altijd contact met ons opnemen.

3 Bestellen

Het is niet mogelijk om een bestelling telefonisch te plaatsen, dit kan uitsluitend via de website.

Het is mogelijk om een geplaatste bestelling te wijzigen of te annuleren. Wil je een bestelling wijzigen dan kun je contact met ons opnemen. Ook is het mogelijk om een bestelling (nog voor de verzending) te annuleren, de annuleringskosten bedragen dan 4 euro.

ParfumDeo.nl probeert zijn aanbod zo volledig mogelijk te houden, maar het kan voorkomen dat een product tijdelijk niet leverbaar of uit de handel is. Indien een product recent uit de handel is kan het voorkomen dat wij er toch nog op korte termijn aan kunnen komen. Houd de website in dat geval in de gaten of neem contact met ons op.

3 Betalen

Bestellingen waarvan de betaling is mislukt worden niet door het systeem verwerkt. Een bestelling kan nog een keer worden geplaatst. Het systeem houdt de oude bestelling ongeveer een half uur vast, daarna worden de voorraden weer vrijgegeven en komen ze weer op de website te staan.

ParfumDeo.nl biedt verschillende manieren om te betalen, zoals iDeal, AfterPay, PayPal en MisterCash/Bancontact.

Ja, dit is mogelijk. Kies bij het afrekenen voor de optie AfterPay.

8 Verzending & levering

Wil je niet dat je pakket bij de buren wordt afgeleverd, vul dan bij bedrijfsnaam 'NIET BIJ BUREN AFLEVEREN' in.

Als je niet thuis bent, dan brengt DPD je pakket naar een DPD Pickup Parcelshop als ze geen instructies hebben ontvangen. DPD stuurt verschillende e-mails met de status van het pakket. Als je weet dat je niet thuis bent als ze komen bezorgen, dan heb je de volgende keuzes: laat je pakket bezorgen op een andere dag of bij een DPD Pickup Parcelshop, wijzig het afleveradres of geef de chauffeur toestemming om het pakket achter te laten in bijv. de schuur.

Ja, dat is mogelijk. Wij laten het weten wanneer een bestelling klaar staat.

Ja, dat is mogelijk. DPD stuurt verschillende mails, waarin je de keuze hebt om het pakket op een DPD Pickup Parcelshop te laten bezorgen.

De levertijd bij ParfumDeo.nl kan oplopen tot zeven werkdagen. Meestal geldt, voor zondagavond 22:00 uur besteld, is de week erop in huis.

De verzendkosten binnen Nederland zijn altijd €5,50 per bestelling, ongeacht het bestelbedrag, de verzendmethode of het volume. Dit geldt dus ook voor (kleine) bestellingen die per envelop worden verzonden, de daadwerkelijke kosten zijn namelijk hoger dan de postzegel alleen. De verzendkosten voor bestellingen naar België/Duitsland bedragen 10 euro. Voor de overige EU-landen zijn de verzendkosten 20 euro per pakket (tot 30 kg).

Zodra de bestelling bij DPD is aangeboden, ontvang je een verzendbevestiging per e-mail. Bij verzending per pakket ontvang je een track & trace code.

ParfumDeo.nl verzendt haar pakketten met DPD en brievenpost met PostNL.

3 Retourneren

Indien een tray ongeopend en compleet is, dan kan hij geretourneerd worden. Het is niet mogelijk om een tray deels retour te sturen.

Een bestelling kan geheel of gedeeltelijk binnen de zichttermijn van 14 dagen na ontvangst retour worden gestuurd. Producten onder de rubriek gezondheid, hygiëne producten en producten waar de verzegeling van verbroken is, kunnen wij niet retour nemen.

Ons retouradres is:

ParfumDeo.nl
Kramerswei 4A
8723 EW Koudum


Vermeld bij het retour sturen altijd de naam en het ordernummer.
In principe komen de retourkosten voor rekening van de klant. In uitzonderlijke gevallen worden de retourkosten wel vergoed, wanneer je bijvoorbeeld een geheel ander product hebt ontvangen dan het bestelde artikel (artikel met een andere streepjescode). Neem in dit geval vooraf contact met ons op.

3 Garantie

Heb je binnen 48 uur na ontvangst van de track & trace code geen pakket ontvangen, meld dit dan zo spoedig mogelijk bij ons. Wij gaan dan in overleg met DPD voor je kijken wat er aan de hand is.

In dit geval is vragen wij je om enkele foto's te maken en deze bij voorkeur naar ons te versturen via WhatsApp. Wij nemen vervolgens contact met je op.

ParfumDeo.nl verwerkt bestellingen op basis van het artikelnummer. Het artikelnummer is gelijk aan de streepjescode op het product. Het kan dan ook voorkomen dat er verouderde productafbeeldingen op de website staan. Heb je onverhoopt een verkeerd artikel of bestelling ontvangen, neem dan contact met ons op.

3 Overige vragen

Wij werken niet met kortingscodes. Online kortingscodes komen niet bij ParfumDeo.nl vandaan en zijn nep. Wij werken alleen met cadeaukaarten die uitsluitend bij ons te koop zijn.

De afkorting EDP staat voor Eau de parfum, EDT staat voor Eau de toilette en EDC staat voor Eau de cologne.

Ja, ParfumDeo.nl verkoopt uitsluitend originele producten.

4 Prijzen

De prijzen op de website zijn de actuele prijzen. Prijzen op Google Shopping of Marktplaats kunnen iets achterlopen waardoor de prijzen iets anders zijn, maar in 99,9% zijn deze hetzelfde.

ParfumDeo.nl werkt nauwelijks met eigen voorraad, waardoor er weinig voorraadrisico is. We bestellen pas bij onze leveranciers als wij een bestelling binnenkrijgen. Hierdoor kunnen we artikelen goedkoper aanbieden, maar zit er wel een langere levertijd op.
Onze verkoopprijzen zijn gebaseerd op inkoopprijzen. Bij wijzigingen van de inkoopprijs, verandert ook de verkoopprijs. Dit kan soms om grote wijzigingen gaan.
Alle prijzen op onze website zijn inclusief BTW.